Typické problémy zákazníků a jak je řešíme

Typické problémy zákazníků a jak je řešíme

04. 05. 2022
Zavedení systému DLP k plné funkčnosti patří mezi častá řešení problémů našich klientů. Projděme si společně představit ty nejčastější případy.

Chráníme vaše data pomocí DLP technologie  

Data Loss prevention (DLP) je systém, který chrání vaše data před jejich únikem či ztrátou. Je nástrojem, který vás může zabezpečit před událostmi, která vedou k diskreditaci firmy, ztrátě důvěry zákazníků nebo zpřístupnění vašich dat konkurenci. Jak může takové DLP vypadat v praxi si ukážeme na modelových situacích. 

 

Neplatíte příliš za nakupování licencí? 

Zákazník nakupoval větší množství licencí, než potřeboval. Platil několik set tisíc za jejich pořízení. Díky DLP zjistil jejich reálnou využívanost a ušetřil tak polovinu nákladů. 

 

Odešel vám nespokojený zaměstnanec a vás to překvapilo? 

Váš zaměstnanec hledá novou pozici na pracovním portálu. DLP to zjistil a upozornil vás, že je daný zaměstnanec nespokojený. Díky tomu můžete předejít jeho odchodu.  

 

 

Ztratil váš zaměstnanec firemní notebook? 

Váš zaměstnanec pracuje mimo kancelář na firemním notebooku. Zavolá vám, že mu byl notebook odcizen. Vzdáleně přes DLP notebook zablokujete a zabezpečíte před únikem dat. Už předtím jste díky DLP nastavili notebook tak, aby se nedala kopírovat určitá data. To stejné můžete udělat i pro mobil a jiná zařízení.  

 

Máte podezření na neefektivního zaměstnance v pracovní době či na homeoffice? 

Jeden ze zaměstnanců vám připadá příliš nevýkonný. Pomocí DLP se podíváte, jaké stránky navštěvuje a zjistíte jeho aktivitu. Můžete tak zjistit, jestli nedělá přespříliš mimopracovních činností jako je třeba hraní online her nebo příliš časté chatování s přáteli. 

 

Víte, co se děje s vašimi firemními daty? 

Máte nespokojeného zaměstnance před odchodem a vy máte strach o svoje citlivá data? Může je přece jenom ukrást či vymazat. Osobní údaje zaměstnanců, informace o klientech nebo vlastní know-how v podobě nabídek, smluv a metodik potřebujete kvalitně zabezpečit. Nastavením ochrany pomocí DLP jednoduše ovlivníte zacházení s těmito dokumenty takovým způsobem, že zamezíte možnému úniku dat. Nemusíte se tak bát zaměstnancova odchodu, neublíží vám.  

Nechte nám na sebe kontakt a společně najdeme ideální řešení pro vaši bezpečnost

Jaromír Žák
Jaromír Žák
Ředitel
Jaromír se podílí na rozvoji a strategii našeho businessu a zodpovídá za kvalitu veškerých služeb.
Rychlý kontakt
Náš konzultant se vám ozve do 24 hodin od poptávky.
Individuální přístup
Poradíme vám s vaším problémem a najdeme pro vás ideální řešení na míru.
Náskok před konkurencí
Kromě toho, co vás zajímá, si vždy odnesete i něco navíc, abyste byli neustále krok před konkurencí.
NEXT GENERATION SECURITY SOLUTIONS s.r.o.
U Uranie 18, 170 00 Praha 7

IČ: 06291031
DIČ: CZ06291031

NGSS má zaveden systém řízení bezpečnosti informací dle normy ČSN ISO/IEC 27001:2014. Politika systému řízení bezpečnosti informací (ISMS) NGSS zde.
Etický kodex
Nevíte si rady?
Ozvěte se nám.